ILMOITTAUTUMINEN AIKUISRYHMÄ

AIKUISRYHMÄÄN ILMOITTAUTUMINEN

Ryhmä on tarkoitettu yli 15-vuotiaille taitoluistelun oppimisesta kiinnostuneille.

Ryhmä harjoittelee perjantaisin Keravan jäähalli 2, klo 17.00 - 17.45.

Ryhmän syyskauden ensimmäinen tunti on perjantaina 25.8.2023

Kevätkauden aloituspäivä ilmoitetaan myöhemmin.

Ryhmän kuvaus:

Aikuisten ryhmässä voi käydä kerran kokeilemassa ennen kauteen sitoutumista.

Ilmoittautuminen koskee sekä syys- että kevätkautta. Mikäli ei halua jatkaa kevätkaudella, on siitä ilmoitettava 15.12.2023 mennessä osoitteeseen luistelukoulu@kels.fi

Syyskauden maksu on 240€ sisältäen seuran jäsenmaksun (40€). Kevätkauden maksu on 200€ jo jäsenille.

Syys- ja kevätkausi laskutetaan erikseen.

Luistelijalla tulee olla oma Suomen Taitoluisteluliiton harrastepassi.

Luistelijalla tulee olla oma voimassa oleva tapaturmavakuutus.

ILMOITTAUTUMINEN AIKUISRYHMÄÄN KAUDELLE 2023-2024

Täyttämällä alla olevan ilmoituslomakkeen luistelija hakee Keravan Luistinseuran jäsenyyttä ja oikeutta osallistua seuran harjoitusryhmiin

Jäsenrekisterin tietoja käsitellään ja tallennetaan Keravan Luistinseuran Tietosuoja-käytänteen mukaisesti.
Tutustu tietosuoja-käytänteeseen: https://kels.seura.info/seura/tietosuoja/

Seuran säännöt löytyvät: https://kels.seura.info/seura/seuran-saannot/

Luistelijan tiedot:

Huoltajan tiedot

Anna tähän huoltajan tiedot mikäli luistelija on alle 18-vuotias.
Anna huoltajan tietojen yhteydessä se sähköpostiosoite johon laskut lähetetään.

*

Seuran jäsenrekisteriä pidetään yllä seuran kotisivuilla. Jäsenrekisteri on suojattu ja sijoitettu sellaiseen paikkaan, ettei asiaankuulumattomilla henkilöillä tai tahoilla ole sinne pääsyä. Jokaisella rekisteröidyllä henkilöllä (luistelija / alle 18-vuotiaan luistelijan huoltajat / muut seuran jäsenet) tulee olla henkilökohtainen tunnus jäsensivulle, jota kautta mm. omat rekisteritiedot on mahdollista tarkastaa ja päivittää. Tunnuksen luonti edellyttää henkilökohtaista sähköpostiosoitetta, joten esim. huoltajalla ja luistelijalla ei voi olla sama sähköpostiosoite.

Kotisivut / jäsensivut ovat seuran pääasiallinen tiedotuskanava. Lisäksi seura tiedottaa ja pitää yhteyttä jäseniinsä sähköpostitse jäsenrekisteriin ilmoitettuja sähköpostiosoitteita käyttäen.

*

Jokaisella Suomen Taitoluisteluliiton (STLL)  jäsenseurassa luistelevalla tulee olla joko harrastaja- tai kilpailupassi. Passeihin suositellaan yhdistettäväksi Pohjola Sporttiturva -vakuutus. Mikäli luistelijalla on oma tapaturmavakuutus, on varmistettava että siinä on urheilutapaturmakorvaavuusehto.  Luistelupassin ostamalla urheilija tai toimihenkilö sitoutuu noudattamaan Suomen Taitoluisteluliiton kilpailu- ja kurinpitosääntöjä sekä eettistä ohjeistusta. .

Lisätietoa passeista ja niiden lunastuksesta STLL sivuilta: TÄSTÄ LINKISTÄ

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.