Ohjeita vanhemmille

• Tuo lapsesi ajoissa harjoituksiin

• Pue varusteet pukuhuoneessa ja varmista, että lapsellasi on oikeat varusteet.

• Vanhemmat siirtyvät harjoittelun ajaksi pois kaukalon reunoilta esim. katsomoon. Näin lapsi keskittyy paremmin valmentajien antamiin ohjeisiin ja omaan oppimiseensa.

• Aitioihin ei saa mennä ulkokengillä! Jäälle kulkeutuva hiekka pilaa luistimien terät!!
  • Tule vastaan lastasi kaukalon reunalle, kun valmentaja on antanut luistelijoille luvan poistua jäältä.

• Jos lapseltasi katoaa jäähallilla varusteita, ota yhteyttä jäähallin vahtimestareihin. He korjaavat unohtuneet tavarat talteen.

• Mikäli sinulla on kysyttävää tai kommentoitavaa, ota yhteyttä johtokunnan jäseniin tai valmentajiin.

• Ryhmävalinnoista ja ryhmävaihdoista päättää päävalmentaja.

• Muistathan huolehtia, että lapsesi kausimaksut tulevat maksettua aikataulun mukaisesti.

• Seuran rahastonhoitaja hoitaa kausimaksuasiat sekä ylläpitää seuran osoiterekisteriä. Ilmoitathan hänelle osoitteenmuutokset.

• Lapsesi lopettaessa luistelun ilmoitata siitä luistelukouluvastaavalla ja rahastonhoitajalle.

• Seuran toiminta pyörii vanhempien vapaaehtoisella talkootyöllä. Jos sinulla on innostusta ja kiinnostusta osallistua seuran toimintaan liittyviin töihin, ota yhteyttä johtokunnan jäseniin.
    ”Aina on tilaa vielä yhdelle innostuneelle vanhemmalle.”