ILMOITTAUTUMINEN

Luistelumaksut

Luistelumaksut ovat valmennus-/harrasteryhmäkohtaisia kausimaksuja. Kesä-syyskauden kausimaksu kattaa harjoittelun ajalla 1.5.-31.12. ja kevätkauden kausimaksu kattaa harjoittelun ajalla 1.1.-30.4. Kausimaksu maksetaan kuukausittaisina samansuuruisina osasuorituksina. Kausimaksua ei laskuteta heinäkuussa.

Kausimaksu sisältää luistelijan valmennus-/harrasteryhmän harjoitusaikataulun mukaisen valmennuksen jäällä ja oheisharjoittelut, sisältäen mahdollisen tanssi- ja kuntosaliharjoittelun.

Kuukausimaksullisten ryhmien luistelumaksu maksetaan saman suuruisena kuukausittain, yhdentoista kuukauden ajan (elo-kesäkuu). Luistelumaksun eräpäivä on kuukauden 15. päivä. Jokaisesta kuukaudesta toimitetaan erillinen lasku huoltajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen tai e-laskuna.

Kausimaksullisten ryhmien luistelumaksu maksetaan kausittain (syys/kevät). Maksutiedot ilmoitetaan erikseen.

Kuukausimaksut kaudella 2024-2025

Luistelumaksut ovat kausimaksuja. Kuukausimaksut on laskettu oletuksella, että luistelija aloittaa harjoitukset kauden alusta toukokuussa. Mikäli luistelija aloittaa myöhemmin, kuukausimaksu on lähtökohtaisesti korkeampi kuin alla ilmoitettu.

Ryhmät

RyhmäHinta / kkSelite
K1490 €9 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K2490 €9 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K3460 €8 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K4400 €6 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K5345 €4 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K6345 €4 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
T1 Timantit235 €3 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
T2 Pikkutimantit165 €2 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
T3 minitimantit90 €1 jääharjoitus sekä lajioheinen
H1 Harraste290 €3 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
H2a Alkeisharraste165 €2 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
H2b Alkeisharraste90 €1 jääharjoitus sekä lajioheinen

Seniori- ja junioriluistelijat, joiden on opintojen ja/tai töiden vuoksi mahdoton harjoitella maksimimäärää, voivat harjoitella 4 jääharjoituskertaa viikossa K5-K6 ryhmien hinnoittelun mukaisesti. Ryhmä on mahdollinen ainoastaan Seniori- ja junioriluistelijoille!

Ilmoittautuminen seuran luistelijaksi ja jäseneksi kaudelle 2024-2025

Tutustu seuraaviin tietoihin ennen ilmoittautumista:

Valmennussääntö

Seuran viralliset säännöt

Kauden 2024-2025 maksut

Kauden 2023-2024 ryhmät

Kauden 2024-2025 aikataulu noudattelee pääosin kauden 2023-2024 aikataulua. Tarkka aikataulu julkaistaan myöhemmin kun luistelijamäärä on tiedossa ja tilavaraukset on vahvistettu.

Alustava aikataulu kaudelle 2024-2025

Huomaathan, että kausi 2024-2025 alkaa jo 1.5.2024. Myös kesäkuussa on harjoitukset.

Kauden 2023-2024 maksuvelvoitteet seuralle tulee olla hoidettu ennen uuden kauden alkua.

Luistelumaksut ovat kausimaksuja. Kuukausimaksut on laskettu oletuksella, että luistelija aloittaa harjoitukset kauden alusta toukokuussa. Mikäli luistelija aloittaa myöhemmin, kuukausimaksu on lähtökohtaisesti korkeampi kuin hinnastossa ilmoitettu.

Ilmoittaudu valmennusryhmiin (ryhmät K1-K6 ja T1 ja T2 ja T3)

TÄSTÄ LINKISTÄ

Ilmoittaudu harrasteryhmiin (ryhmät H1 ja H2a ja H2b)

TÄSTÄ LINKISTÄ

Toisen huoltajan Ilmoittautuminen

Luistelijan ilmoittautumisessa annetaan sen huoltajan tiedot, joka toimii laskutusyhteyshenkilönä.
Mikäli luistelijan toiselle huoltajalle halutaan omat tunnukset jäsensivuille ja liittää hänet mukaan seuran tiedotukseen, tulee hänen tehdä oma ilmoittautuminen toisen huoltajan ilmoituslomakkeella TÄSTÄ LINKISTÄ

Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään 10.4.2024!

Seuraan pyrkivien uusien luistelijoiden pyydetään ennen ilmoittautumista ottamaan yhteyttä: puheenjohtaja(a)kels.fi tai kaisa(a)kels.fi

• Jäsenmaksu erääntyy maksettavaksi ensimmäisen kuukausimaksun yhteydessä.

• Luistelumaksut ovat valmennusryhmäkohtaisia kausimaksuja. Kuukausimaksu erääntyy aina kuukauden 15. päivä.

Kunkin kuukauden kuukausimaksu laskutetaan erikseen. Lasku lähetetään täysi-ikäisen luistelijan omaan tai alaikäisen luistelijan ilmoittautumisen tehneen huoltajan ilmoittautumisen yhteydessä antamaan sähköpostiosoitteeseen. HUOM! Jokaisella laskulla on oma maksuviitenumero!
Maksu tulee aina tehdä käyttäen viitenumeroa.

• Muut kauden aikaiset maksut

Myös muut kauden maksut, kuten kilpailumaksut, leirit, seuravaatteet yms. laskutetaan pääsääntöisesti erillisillä laskuilla. Mahdollisista poikkeuksista ilmoitetaan erikseen.

• Laskut on mahdollista vastaanottaa myös verkkolaskuna, joka tulee tilata omasta verkkopankista.

• Laskutukseen liittyvät yhteydenotot: rahastonhoitaja@kels.fi

• 1.5.2021 alkaen maksumuistutusten lähettämisestä ja mahdollisista perintätoimista huolehtii perintätoimisto Intrum.

Pankkiyhteys: Aktia FI11 4055 6920 0038 30

Kuukausimaksut kaudella 2023-24

Ryhmät

RyhmäHinta / kkSelite
K1480 €9 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K2480 €9 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K3445 €8 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K4395 €6 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K5340 €4 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
K6340 €4 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
T1 Timantit230 €3 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
T2 Pikkutimantit160 €2 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
H1 Harraste285 €3 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
H2a Alkeisharraste160 €2 jääharjoitusta sekä aikataulun mukaiset lajioheiset
H2b Alkeisharraste85 €1 jääharjoitus sekä lajioheinen

Seniori-luistelijat, joiden on opintojen ja/tai töiden vuoksi mahdoton harjoitella maksimimäärää, voivat harjoitella 4 jääharjoituskertaa viikossa K5-K6 ryhmien hinnoittelun mukaisesti. Ryhmä on mahdollinen ainoastaan Seniori-luistelijoille!