Seura

Keravan Luistinseura (KeLS) on taitoluisteluun erikoistunut seura, joka on perustettu 1999. Olemme Suomen Taitoluisteluliiton jäsenseura. Johtoajatuksenamme on tarjota kaikille luistelusta kiinnostuneille lapsille , nuorille ja aikuisille mahdollisuus taitotasonsa mukaiseen luisteluharrastukseen. Haluamme opettaa luistelun perustaidot ammattitaitoisten valmentajien ohjauksessa.

Valmennusryhmiä löytyy luistelukouluista aina kilpatasoon saakka. Lajina edustamme yksinluistelua. Opetus tapahtuu kaikilla tasoilla pienryhmissä.

Kehitämme aktiivisesti taitoluistelua paikallisena monipuolisena harrastuslajina. Jääharjoitusten lisäksi järjestämme monipuolisia oheisharjoituksia. Esitämme lisäksi joka kevät jääshow`n, jossa luistelevat kaikki seuramme luistelijat.

Tervetuloa jäähallille tutustumaan toimintaamme!