LUISTELUKOULUOHJAAJAKSI?

29.3.2023

Oletko kiinnostunut toimimaan luistelukouluohjaajana?

KeLS tarvitsee lisää luistelukouluohjaajia ja on valmis kustantamaan luistelukouluohjaajakoulutuksesta  osion #1  1-3 ohjaajaksi haluavalle. Koulutettavan odotetaan sitoutuvan toimimaan seurassamme ohjaajana vähintään parin kauden ajan. Myös jatkokoulutukset ovat mahdollisia.

Tutustu ohjaajakoulutukseen tarkemmin täällä:

Taitoluisteluohjaajan koulutus (TOK) - Suomen Taitoluisteluliitto ry (stll.fi)

Seura kustantaa liiton järjestämän koulutuksen osallistumismaksun, mutta matkat ja mahdolliset majoitukset koulutuspaikalla jäävät koulutettavan vastuulle. Seuraava luistelukouluohjaajan #1-koulutus järjestetään 12.8.23 Vierumäellä.

Mahdollisuus on tarkoitettu ensisijaisesti KeLS:n jäsenille. Ikärajasuositus on 15 vuotta.

Hakijoilta odotamme reipasta ja oma-aloitteista otetta sekä rohkeutta toimia lasten kanssa sekä uskallusta kommunikoida myös lasten vanhempien kanssa. Sitoutuminen luistelukoulutoimintaan ja sen ohjaamiseen on välttämätöntä.

Koulutettavat henkilöt valitsee seuran johtokunta hakemusten perusteella yhdessä KeLS:n vastuuvalmentaja Kaisan kanssa. Mikäli sopivia hakijoita ei löydy, seuralla on oikeus jättää koulutusmahdollisuus toteuttamatta. Seura tarkistaa koulutuksen suoritusmerkinnän, ja mikäli se jää puuttumaan, koulutuksen hinta peritään osallistujalta.

Jos olet kiinnostunut luistelukoulun ohjaamisesta, lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin 20.4.2023 mennessä osoitteeseen puheenjohtaja@kels.fi .

Miksi juuri sinä olisit hyvä luistelukouluohjaaja?