Korona-päivitys

13.3.2020

Seuraamme edelleen tarkasti korona-tilanteen kehittymistä. Olemme peruneet 28.3.20 pidettäväksi tarkoitetun ISU-aluemestaruuskilpailun. Samoin odotettu kevätnäytös, jonka oli tarkoitus olla 19.4.20 on peruttu. Pyrimme järjestämään näytökselle uuden ajan heti syyskauden alkuun.

KeLS:n jääharjoitukset jatkuvat toistaiseksi normaalisti sillä ohjeistuksella, että kaikkia lähikontakteja pyritään välttämään. Kaikki oheisharjoitukset on toistaiseksi peruttu. Valmentajat antavat ryhmille ohjeistukset omatoimiseen oheisharjoitteluun. Sään salliessa myös yhteiset ulkoharjoitteet ovat mahdollisia.

Edelleen ehdottomasti korostamme, että harjoituksiin ja hallille ylipäätään saa tulla ainoastaan täysin terveenä! Valmentajilla ja muilla läsnä olevilla seuran edustajilla on oikeus ja myös velvollisuus lähettää kaikki vähänkään kipeältä vaikuttavat luistelijat kotiin. Kotona tulee pysyä riittävän pitkään oireiden päättymisen jälkeen. Liiaksi emme voi myöskään korostaa käsihygienian tärkeyttä, ja muistutamme, että kaikki harjoitusvälineet, juomapullot yms. ovat henkilökohtaisia. Vesipullot tulee mahdollisuuksien mukaan täyttää jo kotona.

Kunkin perheen tulee huomioida myös luistelijan tai tämän lähipiirin jäsenten mahdollisiin riskiryhmiin kuuluminen ja käyttää omaa harkintaansa harjoituksiin osallistumisen suhteen. Ketään emme velvoita harjoituksiin tällä hetkellä osallistumaan, mutta maksuihin poissaolot ei vaikuta.

Seuraamme tilannetta jatkuvasti, ja päivitämme ohjeistusta tarvittaessa.

Suomen Taitoluisteluliiton tiedote 13.3.20:

terveisin

KeLS johtokunta