Korona

12.3.2020

Korona- ja muiden virusten levitessä haluamme muistuttaa luistelijoitamme ja vanhempia hyvän käsihygienian tärkeydestä. Kädet on hyvä pestä huolellisesti saippuan kera aina tilaisuuden tullen. Lisäksi treenikassiin voi laittaa mukaan myös käsidesin tilanteisiin, joissa käsien pesu ei ole mahdollista. Tarpeettomia lähikontakteja tulee myös välttää - juomapullot yms. ovat aina henkilökohtaisia!

Mikäli luistelija vaikuttaa kipeältä, on tämän syytä jäädä kotiin lepäämään riittävän pitkäksi ajaksi. Seuramme valmentajia on ohjeistettu lähettämään flunssaiset ja kipeän oloiset luistelijat kotiin. Myös kipeiden sisarusten ja muiden perheenjäsenten tulee pysyä pois hallilta.

Seuraamme tarkasti mm. THL:n ja STLL:n suosituksia koronaan liittyen ja toimimme näiden ohjeistusten mukaisesti.

terveisin KeLS johtokunta