ILMOITTAUTUMINEN LUISTELUKOULU

Tervetuloa Luistelukouluun!

Kevätkauden ilmoittautuminen on nyt auki.

KeLS:n LUISTELUKOULU alkaa viikolla 2

tiistaina 9.1.2024 ja lauantaina 13.1.2024!

Luistelukoulu on tarkoitettu yli 3 vuotiaille tytöille ja pojille.

Luistekoulussa ei tarvitse osata luistella. Luistelun alkeet opettelemme yhdessä tunneilla. Paikalla on runsaasti ohjaajia ja apuja pitämässä pieniä luistelijoiden alkuja pystyssä.

Aikataulu:

Luistelukoulu

Tiistaisin klo 17:15 - 18:00, Keravan jäähalli 1, alkaen 9.1.2024

Lauantaisin klo 10:15-11.00 Keravan jäähalli 1, alkaen 13.1.2024

Luistelukoulussa on mahdollisuus valita 1-2 krt/vko

Lisätietoja: luistelukoulu@kels.fi

Luistelukoulussa voi käydä maksutta kerran kokeilemassa ennen kauteen sitoutumista.

Ilmoittautuminen koskee kevätkautta.

Loppukevään 2024 luistelukoulu KeLS:in 25-vuotisjuhlan tarjoushintaan: 1 krt/vko 60€ tai 2 krt/vko 100

Kevätkauden maksu on 140€ / 1 krt viikko sisältäen 40€ jäsenmaksun tai 190€  / 2 krt viikossa sisältäen 40 €  jäsenmaksun sekä Suomen Taitoluisteluliiton (STLL) kautta tulevan luistelukouluvakuutuksen.

ILMOITTAUTUMINEN LUISTELUKOULUUN, Kevät 2024

Täyttämällä alla olevan ilmoittautumislomakkeen luistelija hakee Keravan Luistinseuran jäsenyyttä ja oikeutta osallistua seuran luistelukoulutoimintaan.

Jäsenrekisterin tietoja käsitellään ja tallennetaan Keravan Luistinseuran Tietosuoja-käytänteen mukaisesti.
Tutustu tietosuoja-käytänteeseen: https://kels.seura.info/seura/tietosuoja/

Seuran säännöt löytyvät: https://kels.seura.info/seura/seuran-saannot/

Luistelijan tiedot:

Huoltajan tiedot

Anna tähän huoltajan tiedot. Huoltaja toimii laskutusyhteyshenkilönä.

*

Seuran jäsenrekisteriä pidetään yllä seuran kotisivuilla. Jäsenrekisteri on suojattu ja sijoitettu sellaiseen paikkaan, ettei asiaankuulumattomilla henkilöillä tai tahoilla ole sinne pääsyä.

Kotisivut / jäsensivut ovat seuran pääasiallinen tiedotuskanava. Lisäksi seura tiedottaa ja pitää yhteyttä jäseniinsä sähköpostitse jäsenrekisteriin ilmoitettuja sähköpostiosoitteita käyttäen.

Ilmoittautumislomakkeista kootaan jäsenrekisteri ja seura vakuuttaa kaikki alle 12-vuotiaat luistelukoululaiset.

Täten ilmoitan lapseni valitsemaani luisteluryhmään ja Keravan Luistinseuran jäseneksi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.