Visio ja Arvot

SEURAMME VISIO

• on olla seura, jossa jokainen lapsi ja nuori voi harrastaa ja harjoitella taitoluistelua omaa taitotasoaan vastaavassa ryhmässä.
  • on olla seura, jossa annetaan kaikille mahdollisuus sekä harrastamiseen että kilpa-urheiluun tähtäävään harjoitteluun.
  • on tarjota kilpaluistelun päättäneille luistelijoille mahdollisuus jatkaa harrastamista omassa seurassa ja ryhmässä.
  • on tarjota myös aikuisille mahdollisuus harrastaa taito- tai kuntoluistelua.

SEURAMME ARVOT

• Arvostamme jokaista luistelijaa yksilönä riippumatta hänen urheilullisesta taitotasostaan.
  • Seuramme kasvatuksellinen toiminta on monipuolista antaen eväitä lapsen ja nuoren kokonaisvaltaiseen kehittymiseen ihmisenä.
  • Pyrimme edesauttamaan terveellisia elämäntapoja.
  • Haluamme tarjota kaikille luistelijoillemme mahdollisimman laadukasta taitoluisteluvalmennusta.
  • Tarjoamme myös harrastajaryhmissä luisteleville mahdollisuuden kilpailla.
  • Ohjaamme ja tuemme valmentajien ja ohjaajien koulutusta.
  • Tarjoamme kaikille luistelijoillemme mahdollisuuden osallistua seuran kevät- ja joulunäytökseen.