Yksityistunnit ja koreografioiden teko

Yksityistunnit

Seuran jäävuoroilla ei saa pitää yksityisvalmennustunteja.

Ohjelmantekotunnit

Kilpaohjelmien teko tulisi ensisijaisesti tehdä luistelijan oman ryhmän jäävuorolla. Kuitenkin ohjelmantekoon voi omien jäätuntiensa lisäksi käyttää myös alemman ryhmän tunteja, mikäli tämä päävalmentajan näkemyksen mukaan ei haittaa ryhmän harjoittelua. Myöskin ennen klo 15 päättyvillä jäätunneilla voi tehdä ohjelmaa.
Jäitä, joilla harjoittelee kehitysryhmä tai luistelukoulu ei voi käyttää ohjelmien tekemiseen.
Muista kuin omista jäätunneista veloitetaan luistelijalta 20 € / tunti.

Päävalmentajalta tulee edellisellä viikolla varmistaa soveltuuko oman ryhmän tai muiden ryhmien jäätunti ohjelmantekemiseen. Päävalmentajan velvollisuus on varmistua siitä, että ohjelmanteko ei haittaa ryhmän harjoittelua.

Tieto ohjelmantekotunneista on saatettava myös seuran rahastonhoitajan ja puheenjohtajan tietoon.

Seuran Ulkopuoliset Luistelijat

Seuran ulkopuolisten luistelijoiden tulee hyvissä ajoin pyytää lupaa käyttää Keravan Luistinseuran jäätä joko johtokunnalta tai päävalmentajalta.

Johtokunta käsittelee pyynnöt päävalmentajan suosituksiin perustuen. Seuran ulkopuolisten luistelijoiden  ohjelmatunnit menevät aina johtokunnan päätettäväksi.

Jään hinta seuran ulkpuoliselle luistelijalle on 30 € / tunti. Seuran ulkopuoliset luistelijat voivat vierailla vain ennen klo 15.00 päättyvillä jäätunneilla.

Valmentajille

Valmentajien laskutus

Seuran palkkalistoilla olevien valmentajien tunnit laskutetaan seuran toimesta. Luistelijalle tuleva kokonaishinta on: valmentajan tuntihinta + työnantajan sivukulut.

Mikäli valmentajalla on oma yritys, laskutus hoidetaan tämän oman yrityksen kautta ja valmentaja hoitaa itse työnantajan sivukulut ja verotuksen.

Ylimääräisen jäänkäytön raportointi

Tieto ylimääräisistä tunneista toimitetaan edellisen viikon perjantaihin mennessä päävalmentajan kautta yhteen dokumenttiin kirjattuna rahastonhoitajalle ja puheenjohtajalle.