Käyttäjätunnuksen tilaaminen / muutoksista ilmoittaminen

Alla olevalla lomakkeella annettujen tietojen pohjalta jokaiselle luistelijalle, luistelijan huoltajalle tai seuran kannattajajäsenelle luodaan oma käyttäjätunnus seuran jäsensivuille, mikäli tunnusta ei ole luotu jo aiemmin seuran jäseneksi hyväksymisen yhteydessä. Myös kaikki muutokset voi ilmoittaa tällä lomakkeella.

Seuran jäsenrekisteriä pidetään yllä seuran kotisivuilla. Jäsenrekisteri on suojattu ja sijoitettu sellaiseen paikkaan, ettei asiaankuulumattomilla henkilöillä tai taholla ole pääsyä rekisteriin. Jokaisella rekisteröidyllä henkilöllä (luistelija / alle 18-vuotiaan luistelijan huoltajat / muut seuran jäsenet) tulee olla henkilökohtainen tunnus jäsensivulle, jota kautta mm. omat rekisteritiedot on mahdollista tarkastaa ja päivittää. Tunnuksen luonti edellyttää henkilökohtaista sähköpostiosoitetta, jolloin esim. huoltajalla ja luistelijalla ei voi olla sama sähköpostiosoite.

Kotisivut / jäsensivut ovat seuran pääasiallinen tiedotuskanava. Lisäksi seura tiedottaa ja pitää yhteyttä jäseniinsä sähköpostitse jäsenrekisteriin ilmoitettuja sähköpostiosoitteita käyttäen. Seuran tiedotuksessa käytetään alle 18-vuotiaan luistelijan huoltajan sähköpostiosoitetta.

Käyttäjätunnuksen tilaus/muutos

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.