TALKOOILMOITTAUTUMINEN ISU-sarjojen kilpailuun 2.-4.10.2020

2.9.2020

KeLS on saanut järjestettäväkseen 2.-4.10.20 ISU-sarjojen Uudenmaan alueen ja muutaman yksittäisen sarjan osalta Hämeen alueen alkukilpailun. Kilpailu on etenkin koronakevään peruutusten vuoksi erittäin merkittävä osa seuran varainhankintaa ja sen menestyksekkääseen läpiviemiseen tarvitsemme runsaasti apujoukkoja. Olemme perinteisesti saanet kiitosta hyvin järjestetyistä kilpailuistamme sekä tuomareilta että luistelijoilta ja tätä perinnettä haluamme tietenkin jatkaa!

Mukaan ovat lämpimästi tervetulleita  kokeneet tekijät sekä erityisesti ensikertalaiset, myös pienempien luistelijoiden vanhemmat ja läheiset. Tuomarilähetin tehtävä sopii erinomaisesti luistelijoille itselleen!

Mikään tehtävistä ei ole vaikea ja jokaiselle uudelle tulijalle on opastusta tarvittaessa tarjolla kokeneempien tekijöiden puolesta. Kuuluttajan tai musiikin soittajan tehtävässä pääsee kilpailua seuraamaan hallin parhailta paikoilta! ;)  Mitä suuremmalla joukolla talkoisiin osallistutaan, sitä tasaisemmin saamme jaettua työkuorman kaikkien osallistujien kesken. Talkootyön lomassa pääsee mukavasti tutustumaan muiden luistelijoiden vanhempiin myös oman luistelijan harjoitusryhmän ulkopuolelta.

Talkooaikataulu on suuntaa antava, ja tarkentuu osallistujamäärän ja aikataulun vahvistuttua. Seuraamme tarkasti vallitsevaa korona-tilannetta, ja järjestämme hallille talkoolaisille mm. kasvomaskit. Talkoisiin osallistuville on tarjolla syötävää.

Ilmoittauduthan pian rohkeasti mukaan:

Talkooilmoittautuminen