Valmentajan paikka avoinna

18.4.2018

Keravan Luistinseura on yksinluisteluseura, joka toimii hyvien liikenneyhteyksien varrella Uudellamaalla. Kaikki jääharjoitukset ovat Keravan urheilupuiston jäähalleissa. KeLS:ssä on n. 130 luistelijaa luistelukoululaisista kilparyhmiin sisältäen myös aktiiviset harraste-ryhmät nuorille ja aikuisille. Kilpailevia luistelijoita on seurassamme yli 50 tinteistä SM-junioreihin saakka.

Nyt haemme valmennustiimiimme

TAITOLUISTELUVALMENTAJAA

vakituiseen työsuhteeseen vastaamaan luistelijoidemme jää- ja oheisharjoittelusta sekä niiden suunnittelusta ja kehittämisestä yhdessä päävalmentajamme ja muun valmennustiimimme kanssa.

Voit olla jo kokeneempi tai vasta valmentajauraasi aloitteleva alan ammattilainen. Haluat toimia eritasoisten ryhmien kanssa, olet innokas oppimaan uutta ja Sinulla on innostava sekä positiivinen ote lajiin ja valmennettaviisi.  Lisäksi toivomme Sinulta hyvää suullista suomen kielen taitoa sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Pystyt työskentelemään iltapäivisin, iltaisin ja viikonloppuisin.

Lähetä meille CV:si sekä vapaamuotoinen hakemuksesi, jossa kerrot itsestäsi ja taitoluistelutaustastasi osoitteeseen kels.puheenjohtaja@gmail.com. Hakuaikaa on 30.4.2018 saakka.

www.kels.seura.info