Helsinki City Running Day talkoot

11.3.2018

Toukokuun 18. ja 19. päivä KeLS on Helsinki City Running Day talkoot.

Heipä hei, jäähallikansa!

Toukokuussa Helsingissä järjestetään Helsinki City Running Day, johon meidän seuraamme on pyydetty aikaisempien City Run- ja City Marathon-tapahtumien tapaan huolehtimaan lähtö- ja maalialueiden rakennustöistä.

Edellisen City Marathonin aikaista syysmyrskyä tuskin tulee tällä kertaa - varsinkin kun tapahtuman aikoihin varmasti on jo kevät kukkeimmillaan! Luvassa on siis edeltäjäänsä varmasti rauhallisempi, mutta aina yhtä hauska tapahtuma. Yhdessä tekeminen on hauskaa ja samalla tulemme toisillemme tutummiksi.

Toivottavasti siis tänäkin vuonna pääsee mahdollisimman moni mukaan talkoisiin. Kaikki varainkeruutapahtumat ovat seuralle tärkeitä! Yhdessä varmistamme, että juoksutapahtumassa tehtävät sujuvat, eikä kenellekään ei tule aivan mahdotonta työkuormaa tehtäväsi yksin. Samalla nautimme hienosta urheilutapahtumasta aitiopaikoilla!

Ilmoittautumaan pääsee sivulla :

Marko Hirsimäki
KeLS