Valintakisojen talkooilmoittautuminen on auki

6.10.2017

Kohta on jo käsillä kansallisten junioreiden valintakilpailut ja talkoisiin voi ilmoittautua

Hei,

Tällä kaudella KeLS on saanut järjestääkseen STLL:n alaisen Junioreiden 1. valintakilpailun 21.-22.10. Kiitos Teidän aktiivisen osallistumisenne olemmekin onnistuneet lähes poikkeuksetta kisajärjestelyissä loistavasti ja toivottavasti teiltä löytyy aikaa ja energiaa osallistua näidenkin kilpailujen järjestämiseen. Mukaan ovat tervetulleita niin kilpailutalkooporukoiden konkarit, kuin uudetkin tekijät.

Tehtävät eivät ole mitenkään mahdottoman vaikeita ja jokaiselle uudelle tulijalle on opastusta tarvittaessa tarjolla kokeneempien tekijöiden puolesta. Mitä suuremmalla joukolla talkoisiin osallistutaan, sitä tasaisemmin saamme jaettua työkuorman kaikkien osallistujien kesken. Talkootyön lomassa pääsee mukavasti tutustumaan muiden luistelijoiden vanhempiin, myös oman luistelijan harjoitusryhmän ulkopuolelta. Oman kokemukseni mukaan on talkooporukassa ollut aina hyvä meininki. Tämä on myöskin loistava tilaisuus päästä näkemään mitä kilpailupäivän aikana tapahtuu kulissien takana.

Mikäli perheestänne osallistuu talkoisiin useampi henkilö teettehän jokaiselle osallistujalle oman ilmoittautumisen.

Alustava aikataulu on lauantai 21.10. klo 08-21 ja sunnuntai 22.10 klo 08-19. Jäänajot pätkivät päivät noin 90 minuutin osiin. Lisäksi sunnuntaina on yleisöluistelusta johtuva parin tunnin tauko. Lauantain aikataulu tarkentuu, kun ilmoittautumisaika on päättynyt ja tiedämme tarkan luistelijamäärän. Talkoisiin osallistuville on tarjolla ruokailu ja kahvia.

Talkoolaisten tehtäviä kilpailuissa:

Tulospalvelu

Videokuvaajat

Vastaanotto

Kuuluttaja

EA henkilöt / Porttivahti

Ajanottajat (2 kerrallaan)

Musiikinsoittaja (poikkeuksena aikaisempiin kilpailuihimme musiikki soitetaan MP3 muodossa)

tuloslähetit (2 kerrallaan)

Rakennusporukka